GRONINGEN - De supportersvereniging van FC Groningen heeft schoon genoeg van het beleid van de KNVB. De Groningers zijn woedend over het verbod om bij de volgende uitwedstrijd tegen Cambuur mee te reizen met hun club en tekenen bezwaar aan bij de bond. Als dat niet werkt stappen ze naar de rechter. Het moet, volgens de fans, afgelopen zijn met het straffen van grote groepen supporters terwijl slechts een enkeling zich misdraagt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10726833.ece/Supporters-FC-dreigen-KNVB-met-rechter
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10726833.ece/Supporters-FC-dreigen-KNVB-met-rechter