MIDDELSTUM - De sfeer in het aardbevingsgebied Noordoost-Groningen wordt grimmiger. Het geduld van de inwoners die schade ondervinden van de bevingen door gaswinning en zich thuis onveilig voelen, raakt op. Dat valt op te maken uit de talloze bijeenkomsten die dit jaar in het gebied zijn gehouden.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10719773.ece/Sfeer-in-Groningen-steeds-grimmiger
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10719773.ece/Sfeer-in-Groningen-steeds-grimmiger