woensdag 4 december 2013

Parkeren blijft gratis in Hoogezand gratis

HOOGEZAND - Parkeren in het stadshart van Hoogezand blijft gratis. De eigenaren van de winkelpanden in de Hooge Meeren hebben een regeling getroffen met de gemeente.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10720193.ece/Parkeren-blijft-gratis-in-Hoogezand-gratis