De gemeente Oldambt heeft ruim vierhonderd luxe theaterstoelen in de aanbieding. De stoelen, zogeheten Spaanse fauteuils, komen uit het voormalig theater De Klinker en werden in 2005 aangeschaft.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10721123.ece/Oldambt-wil-van-theaterstoelen-af-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10721123.ece/Oldambt-wil-van-theaterstoelen-af-