maandag 9 december 2013

Midstars uitgeschakeld in Inter Cup

LEIPZIG - De tafeltennissers van Midstars zijn in de derde ronde van de Europese Inter Cup uitgeschakeld. In het Duitse Leipzig ging de ploeg uit Middelstum tegen Leutzscher Füchse met 4-2 onderuit.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10734173.ece/Midstars-uitgeschakeld-in-Inter-Cup