HOOGEZAND - Groningen heeft sinds vanochtend weer een kerstboom. De 20 meter hoge boom werd vanochtend gekapt in Hoogezand.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10734873.ece/Kerstboom-geplaatst-op-Groningse-Grote-Markt
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10734873.ece/Kerstboom-geplaatst-op-Groningse-Grote-Markt