dinsdag 10 december 2013

Jongetje (2) rent weg op en botst met bestelbus

WILDERVANK - Een 2-jarig jongetje is maandag gewond geraakt nadat hij in de Torenstraat in Wildervank plotseling de weg oprende en in botsing kwam met een bestelbus. Het jochie woont in deze straat. Hij liep vanachter een geparkeerde auto de weg op.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10737543.ece/Jongetje-%282%29-rent-weg-op-en-botst-met-bestelbus