vrijdag 6 december 2013

IJsbaan weer op Waagplein

GRONINGEN - De traditionele ijsbaan in de binnenstad komt alsnog op het Waagplein. Aanvankelijk was een plek bedacht voor de kroegen aan de zuidwand van de Grote Markt. Die plek ging niet door nadat de hulpdiensten aanvullende eisen hadden gesteld. Daardoor werd het te duur.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10727313.ece/IJsbaan-weer-op-Waagplein