dinsdag 10 december 2013

Hoogezand presenteert 'de Krokodil'

HOOGEZAND - Gemeentelijke herindeling aanstaande of niet: in Hoogezand-Sappemeer werd gisteravond het definitieve ontwerp gepresenteerd voor het Huis voor Cultuur en Bestuur. Een nieuw gemeentehuis en theater onder één dak. Dat wordt gefaseerd gebouwd. Het nieuwe gemeentehuis staat vooralsnog in de wachtstand. Als de gemeenteraad in januari akkoord gaat, kan na de zomer van 2014 begonnen worden met de nieuwbouw van theater Het Kielzog. De nieuwbouw kost 26 miljoen euro. De helft gaat naar de eerste fase: het theater. Dat geld is er, er is voor gespaard.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10736933.ece/Hoogezand-presenteert-'de-Krokodil'-