BURUM - Een 20-jarige inwoner van de gemeente Zuidhorn is dinsdagmiddag op de Rijksweg in Burum zijn rijbewijs kwijtgeraakt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10721893.ece/Hardrijder-raakt-rijbewijs-kwijt
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10721893.ece/Hardrijder-raakt-rijbewijs-kwijt