maandag 9 december 2013

Groningers gaan weer meer roken

GRONINGEN - Inwoners van de provincie Groningen zijn weer meer gaan roken. Dat blijkt uit het vierjaarlijkse gezondheidsonderzoek van de GGD Groningen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10734633.ece/Groningers-gaan-weer-meer-roken