zaterdag 7 december 2013

Dorpshuizen Leek willen borrel blijven schenken

LEEK - Een borreltje drinken in het dorpshuis kan mogelijk binnenkort niet meer. Sterke drank schenken wordt in regels van de gemeente Leek verboden. De besturen van dorpshuizen in Lettelbert en Oostwold komen in verzet. Ze pleiten ervoor vast te leggen dat ze toch een borreltje kunnen verkopen. "Niet om winst te draaien, maar om ouderen dat te kunnen bieden. Ze vragen erom", zegt Frans Traa van de Stichting Dorpshuis Oostwold.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10729133.ece/Dorpshuizen-Leek-willen-borrel-blijven-schenken