maandag 9 december 2013

Botsing bij herdenking Paul Walker

GRONINGEN/WESTERBROEK - Zo'n 450 liefhebbers van snelle auto's namen zaterdagavond deel aan een herdenkingsrit ter ere van Paul Walker. De acteur van The fast and the furious overleed een week geleden. Tijdens de herdenkingsrit ontstond op de A7, ter hoogte van Westerbroek, een kettingbotsing waarbij vier auto's betrokken waren. Er vielen geen gewonden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10732553.ece/Botsing-bij-herdenking-Paul-Walker