donderdag 5 december 2013

Boom valt op auto in Westerlee

WESTERLEE - In Westerlee is donderdagmiddag door de storm een boom op een auto gevallen. Volgens getuigen was er een bliksemflits, gevolgd door een onweersklap waarop de boom op de geparkeerde auto viel.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10723613.ece/Boom-valt-op-auto-in-Westerlee