OPENDE - Een 20-jarige automobilist uit Opende (gemeente Grootegast) belandde donderdagavond te water. De man reed over de Kaleweg in zijn woonplaats toen hij geconfronteerd werd met een boom dwars over de weg. De bestuurder kon de boom niet meer ontwijken, knalde er overheen en belandde op de kop in de naastgelegen vaart. De man slaagde erin op eigen kracht uit de wagen komen. Hij is door ambulancepersoneel onderzocht, maar bleek geen letsel te hebben opgelopen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10726023.ece/Boom-op-de-weg%3A-automobilist-%2820%29-Opende-te-water
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10726023.ece/Boom-op-de-weg%3A-automobilist-%2820%29-Opende-te-water