donderdag 21 november 2013

Woonschepenhaven wordt opgeknapt

GRONINGEN - De Woonschepenhaven wordt opgeknapt. Na tien jaar overleg ligt er eindelijk een plan waar gemeente en bewoners mee in kunen stemmen. Eerdere plannen van de woningstichtingen Lefier en Nijestee vonden geen genade in de ogen van bewoners. De opknapbeurt werd gekoppeld aan woningbouw op de wal.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10680463.ece/Woonschepenhaven-wordt-opgeknapt