ZUIDHORN - De VVD-fractie in de gemeenteraad van Zuidhorn haalt maandagavond tijdens de begrotingsvergadering de 'graaiende' bestuurders van deze gemeente over de hekel. In zijn algemene beschouwingen herinnert fractievoorzitter René Westerhoff-Dijkinga eraan dat B en W al vele jaren achtereen de begroting sluitend hebben gemaakt door de onroerende zaakbelasting te verhogen. Ook voor 2014 tot en met 2017 wordt aan de raad voorgesteld met de verhogingen door te gaan.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10623113.ece/VVD-Zuidhorn%3A-Dit-is-geen-klein-bier.-Dit-is-graaien
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10623113.ece/VVD-Zuidhorn%3A-Dit-is-geen-klein-bier.-Dit-is-graaien