dinsdag 19 november 2013

Vrouw na slip op A7 in sloot

HOOGEZAND - Een 33-jarige bestuurster van een auto raakte dinsdagochtend op de A7 tussen Groningen en Hoogezand met haar voertuig in een slip en belandde in een sloot.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10673013.ece/Vrouw-na-slip-op-A7-in-sloot