zondag 17 november 2013

Tweede puntverlies voor KSC

ZANDPOL - KSC wist voor de tweede keer dit seizoen niet te winnen. Op het veld van Zandpol kwam de ploeg niet verder dan een 1-1 gelijkspel.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10666923.ece/Tweede-puntverlies-voor-KSC