maandag 18 november 2013

Stad neemt 'soos' Europapark in gebruik

GRONINGEN - De eerste zestig ambtenaren nemen maandag hun intrek in een fonkelnieuw 'stadhuis' bij station Europapark. De nieuwbouw was aanvankelijk alleen bedoeld voor de dienst sociale zaken en werk, maar er wordt straks meer geregeld. Publiek is vanaf december welkom. De parkeergarage (216 plekken) gaat eind deze week open.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10667413.ece/Stad-neemt-'soos'-Europapark-in-gebruik