maandag 4 november 2013

'Steelande sloopt deel Suikerbuurt Hoogkerk'

HOOGKERK - De Suikerbuurt in Hoogkerk wordt deels gesloopt en gerenoveerd. Dat zegt de actiegroep Gezond Hoogkerk na een bijeenkomst met wooncorporatie Steelande. Die wil zelf niks zeggen voordat alle bewoners zijn geïnformeerd. Een deel van de 68 huizen in de buurt naast de suikerfabriek kampt al jaren met schimmel door vochtproblemen. De bewoners (archieffoto) protesteren daar al al geruime tijd tegen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10624673.ece/'Steelande-sloopt-deel-Suikerbuurt-Hoogkerk'