zaterdag 16 november 2013

Sinterklaas: Geweldige ontvangst in Groningen

GRONINGEN - Sinterklaas en zijn zwarte pieten vinden het fantastisch in Groningen. "We zijn geweldig ontvangen en de afstand naar de stad viel enorm mee". Dat liet een goedgehumeurde Sinterklaas burgemeester Vreeman zaterdag weten nadat hij met de boot in Groningen was aangekomen en tienduizenden kinderen had begroet. In het gemeentehuis op de Grote Markt rustte hij na afloop uit.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10664673.ece/Sinterklaas%3A-Geweldige-ontvangst-in-Groningen