GRONINGEN - Sinterklaas en zijn zwarte pieten vinden het fantastisch in Groningen. "We zijn geweldig ontvangen en de afstand naar de stad viel enorm mee". Dat zei een goedgehumeurde Sinterklaas zaterdag tegen burgemeester Vreeman nadat hij met de boot in Groningen was aangekomen en alle kinderen had begroet. In het gemeentehuis op de Grote Markt rustte hij na afloop even uit.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10664673.ece/Sinterklaas%3A-Geweldige-ontvangst-in-Groningen-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10664673.ece/Sinterklaas%3A-Geweldige-ontvangst-in-Groningen-