GRONINGEN - Poppodium Simplon gaat morgen het faillissement aanvragen. Het bestuur ziet zich daartoe genoodzaakt omdat de salarissen van december niet betaald kunnen worden.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10677653.ece/Simplon-vraagt-faillissement-aan
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10677653.ece/Simplon-vraagt-faillissement-aan