vrijdag 8 november 2013

Raad Winsum: 3/12 komt te vroeg voor besluit herindeling

WINSUM - Een raadsmeerderheid in de gemeente Winsum wil op dinsdag 3 december nog geen besluit nemen over herindeling. Een motie ingediend door Gemeentebelangen, GroenLinks en VVD om pas na de raadsverkiezingen in maart hierover een uitspraak te doen, werd deze week aangenomen. De fracties van PvdA, ChristenUnie en D66 stemden tegen. De meeste raden in Noord-Groningen komen op 3 december bijeen om zich uit te spreken over de vorming van de mogelijke toekomstige combigemeente Hogeland-Eemsdelta.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10638803.ece/Raad-Winsum%3A-312-komt-te-vroeg-voor-besluit-herindeling