MARUM - Een Poolse man en vrouw, beiden 26 jaar, wilden maandagmorgen omstreeks half twaalf na het doen van boodschappen bij supermarkt Albert Heijn aan de Wendtsteinweg in Marum met een vals biljet van 50 euro betalen. Medewerkers van de winkel vertrouwden het zaakje niet en schakelden de politie in. Toen bleek dat het geldbiljet inderdaad vals was, werd het duo overgedragen aan de agenten. Het duo is op verdenking van oplichting ingesloten op het politiebureau. Het valse geld is in beslag genomen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10672693.ece/Pools-paar-bij-AH-in-Marum-opgepakt-met-vals-geld
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10672693.ece/Pools-paar-bij-AH-in-Marum-opgepakt-met-vals-geld