zondag 17 november 2013

Politie snapt inbrekers in Stadskanaal

STADSKANAAL - Drie inbrekers zijn zaterdagmiddag aangehouden in Stadskanaal. Een van hen werd in de Gentiaanstraat in een huis betrapt door de bewoner. De man ging er meteen vandoor, samen met twee andere mannen. Agenten konden even later het drietal inrekenen in een auto in de Frankrijklaan. Het gaat om mannen van 18, 20 en 22 uit respectievelijk Gasselternijveen, Drouwenermond en Nieuw Buinen. In de auto vond de politie onder meer gestolen sieraden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10665983.ece/Politie-snapt-inbrekers-in-Stadskanaal