maandag 4 november 2013

Politie Groningen pakt dieven van brommers

GRONINGEN - De politie van Groningen heeft het afgelopen weekend drie mannen aangehouden op verdenking van diefstal/heling van twee bromfietsen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10623323.ece/Politie-Groningen-pakt-dieven-van-brommers