vrijdag 8 november 2013

 'The Passion' in Groningen

Het jaarlijkse tv-muziekspektakel 'The Passion' wordt in 2014 gehouden in Groningen. Dat hebben de organisatoren, de omroepen EO/RKK en de gemeente Groningen, vrijdagochtend bekendgemaakt.









via http://goo.gl/7Bbwnp