dinsdag 19 november 2013

Oud-bestuurders werkvoorzieningschap Tolbert gedaagd

GRONINGEN/TOLBERT - Oud-directeur Frank van den Broek van werkvoorzieningschap Novatec in Tolbert (foto) is met vijf oud-bestuurders van het schap op woensdag 12 februari 2014 voor de rechter gedaagd. De oud-bestuurders worden samen met het moederbedrijf aansprakelijk gesteld voor een schuld van 700.000 euro die (particuliere) schuldeisers leden na het faillissement van dochterbedrijf Timmerfabriek Barsema in 2010.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10672523.ece/Oud-bestuurders-werkvoorzieningschap-Tolbert-gedaagd