dinsdag 19 november 2013

Nieuw miljoenentekort dreigt in openbaar vervoer

GRONINGEN - Het openbaar busvervoer in Groningen en Drenthe stevent af op een miljoenentekort. Volgend jaar kunnen de provincies de financiƫle klappen nog opvangen, maar in 2015 is de rek eruit, stelt de Groninger vervoersgedeputeerde Mark Boumans (VVD).



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674453.ece/Nieuw-miljoenentekort-dreigt-in-openbaar-vervoer