GRONINGEN - Het openbaar busvervoer in Groningen en Drenthe stevent af op een miljoenentekort. Volgend jaar kunnen de provincies de financiële klappen nog opvangen, maar in 2015 is de rek eruit, stelt de Groninger vervoersgedeputeerde Mark Boumans (VVD).
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674453.ece/Nieuw-miljoenentekort-dreigt-in-openbaar-vervoer
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674453.ece/Nieuw-miljoenentekort-dreigt-in-openbaar-vervoer