BEDUM - Onder de titel Goud voor Bedum heeft de lokale partij Gemeentebelangen in deze plaats een website in de lucht gebracht die tot medio december operationeel blijft. Op de site kunnen burgers reageren op stellingen van de politieke groepering die betrekking hebben op plaatselijke aangelegenheden. De reacties worden over enkele weken verzameld. "Bruikbare tips en suggesties van burgers nemen we mee in ons verkiezingsprogramma", belooft oud-fractievoorzitter Annemarie Heite die bij de raadsverkiezingen in maart 2014 optreedt als campagneleidster.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10634063.ece/Lokale-partij-opent-website-'Goud-voor-Bedum'
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10634063.ece/Lokale-partij-opent-website-'Goud-voor-Bedum'