woensdag 6 november 2013

Liberalen Zuidhorn gaan door met zittend duo

ZUIDHORN - De huidige politieke voorman René Westerhoff-Dijkinga uit Zuidhorn trekt opnieuw de kar bij de volgende raadsverkiezingen in deze gemeente. Al vanaf 2006 is hij fractievoorzitter. Nummer twee op de lijst is Geertje Dijkstra-Jacobi uit Grijpskerk die ruim drie jaar geleden uit onvrede met het handelen van de gemeente besloot de actieve politiek in te gaan.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10631903.ece/Liberalen-Zuidhorn-gaan-door-met-zittend-duo