maandag 18 november 2013

Leegloop bij dierenasiel Winschoten

WINSCHOTEN - Een groot aantal vrijwilligers van het dierenasiel in Winschoten is opgestapt. Zeker vijftien van de ongeveer zeventig vrijwilligers zijn gestopt uit onvrede over de gang van zaken in het asiel.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10667233.ece/Leegloop-bij-dierenasiel-Winschoten