woensdag 20 november 2013

Kamp bij winning schaliegas wèl voor compensatie

GRONINGEN/DEN HAAG - Minister Henk Kamp van Economische Zaken wil dat de eventuele winning van schaliegas in Nederland gepaard gaat met compenserende maatregelen voor de desbetreffende regio. Hij schrijft dat in een brief aan de Tweede Kamer.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674423.ece/Kamp-bij-winning-schaliegas-w%C3%A8l-voor-compensatie-