maandag 18 november 2013

Kamervragen over ontruiming woningen Noord-Groningen

'T ZANDT - De PvdA-Kamerfractie wil weten hoeveel huizen in het Groninger aardbevingsgebied moeten worden ontruimd. Dit naar aanleiding van de ontruiming van het derde pand in het gebied.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10670243.ece/Kamervragen-over-ontruiming-woningen-Noord-Groningen