zaterdag 16 november 2013

Intocht Sinterklaas bleef gewoon 'een groot kinderfeest'

GRONINGEN - Na weken van discussie was het zaterdag eindelijk tijd voor de daadwerkelijke aankomst van Sinterklaas in Nederland. De goedheiligman zette voet aan wal in Groningen, waar hij door een uitbundige menigte van zo'n 50.000 kinderen en ouders werd verwelkomd.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10665193.ece/Intocht-Sinterklaas-bleef-gewoon-'een-groot-kinderfeest'