vrijdag 8 november 2013

Intocht Sint Groningen gaat gewoon door

GRONINGEN - De rechter heeft het verzoek van de Groningse marktkooplui om tijdens de intocht van Sinterklaas te mogen blijven staan op de Vismarkt afgewezen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10637153.ece/Intocht-Sint-Groningen-gaat-gewoon-door