zaterdag 9 november 2013

Inbrekers betrapt in Hoogezand

HOOGEZAND - Bewoners van een woning aan de Kalkwijk in Hoogezand betrapten vrijdagnacht een aantal inbrekers. Ze gingen er met een televisie vandoor. De politie zocht de omgeving af met speurhonden, maar heeft de dieven nog niet gevonden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10640653.ece/Inbrekers-betrapt-in-Hoogezand