donderdag 21 november 2013

Huizenverkopers in aardbevingsgebied vertrekken voorgoed

GRONINGEN - Inwoners van het aardbevingsgebied die hun huis willen verkopen, peinzen er niet over ooit terug te keren. "Uit ons onderzoek blijkt dat het merendeel van deze inwoners niet van plan is elders in het gebied te gaan wonen", zegt advocaat Pieter Huitema van De Haan Advocaten die de stichting Waardevermindering door Aardbevingen Groningen (WAG) bijstaat.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10678183.ece/Huizenverkopers-in-aardbevingsgebied-vertrekken-voorgoed-