HOOGEZAND - Hoogezand-Sappemeer, Slochteren, Menterwolde en Oldambt zijn na de aanstaande gemeentelijke herindeling één gemeente. Tenminste, wanneer het aan het college van B en W van Hoogezand-Sappemeer ligt. Dat college heeft dinsdag besloten over een voorstel aan de gemeenteraad. Die had eerder nog een voorkeur voor de Gorecht-variant met Haren. Nu de laatste te kennen heeft gegeven met de stad Groningen verder te willen richt Hoogezand de blik naar het oosten. Naar de zogeheten A7-variant.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10673943.ece/Hoogezand-richt-de-blik-op-het-oosten
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10673943.ece/Hoogezand-richt-de-blik-op-het-oosten