GRONINGEN - Voor de tweede keer binnen een week zette de politie donderdagochtend een ‘fuik' op in Groningen. Motoragenten dirigeerden - net als vorige week - automobilisten vanaf de Europaweg en omgeving naar de parkeerplaats van de meubelboulevard.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10635433.ece/Gronings-verkeer-alweer-in-politiefuik
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10635433.ece/Gronings-verkeer-alweer-in-politiefuik