BELLINGWOLDE - De Grenshof in Bellingwolde wordt weer bewoond door vluchtelingen. Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), de eigenaar, gebruikte het vele jaren als asielzoekerscentrum. De afgelopen twee jaar stond het leeg. "Maar nu, onder meer door een grotere instroom van vluchtelingen in ons land, hebben we het weer nodig", zegt COA-woordvoerster Jacqueline Engbers.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10623653.ece/Grenshof-Bellingwolde-weer-bewoond-door-vluchtelingen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10623653.ece/Grenshof-Bellingwolde-weer-bewoond-door-vluchtelingen