zondag 17 november 2013

Gedoe over reclame kamelen

GRONINGEN - Twee mannen hebben zaterdag op de Vismarkt in Groningen proces verbaal opgemaakt tegen de begeleiders van twee kamelen die sinds donderdag in de stad liepen. De mannen waren in burger en droegen een 'oortje'. De politie wilde gisteren niet zeggen of het om agenten ging. Eigenaar Willem Poelman snapt er niks van. "Kamelen zijn volgens de wet huisdieren en mogen gewoon op de Vismarkt lopen. We mogen overal komen, behalve in drie straten die verboden zijn voor honden. Daar hoort de Vismarkt niet bij."



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10667743.ece/Gedoe-over-reclame-kamelen