woensdag 6 november 2013

Gaslek aan Woldweg in Appingedam

APPINGEDAM - Aan de Woldweg in Appingedam is woensdagmorgen een gaslekkage ontstaan. Een loonbedrijf was daar in de slootwal aan het werk. Een kraan van het loonbedrijf raakte tijdens werkzaamheden de transportleiding voor gas.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10629833.ece/Gaslek-aan-Woldweg-in-Appingedam