maandag 18 november 2013

Fennema is nieuwe topman bij Gasunie

GRONINGEN - Han Fennema wordt de nieuwe topman van de Gasunie. Dit heeft het gasinfrastructuurbedrijf maandag bekendgemaakt.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10670953.ece/Fennema-is-nieuwe-topman-bij-Gasunie