donderdag 7 november 2013

Een duik voor behoud zwembad Zuidbroek

MUNTENDAM - De leden van zwemvereniging Pinquin namen donderdagavond een duik in een wat kleiner bad dan ze gewend zijn. Ze waren naar het gemeentehuis van Menterwolde in Muntendam gekomen om ruim 4000 handtekeningen aan te bieden voor het behoud van het zwembad in Zuidbroek. Om hun woorden kracht bij te zetten bouwden ze voor de deur van het gemeentehuis een tijdelijk bad met 5000 liter water. Burgemeester Eduard van Zuijlen kreeg vervolgens de handtekeningen aangeboden. Of het helpt? Dat moet volgende week blijken in de begrotingsvergadering.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10635453.ece/Een-duik-voor-behoud-zwembad-Zuidbroek