Ongeveer 50.000 kinderen en hun ouders hebben zaterdagmiddag Sinterklaas op een feestelijke manier welkom geheten in Groningen. De landelijke intocht verliep volgens de politie rustig en zonder ongeregeldheden. Dat zei een woordvoerder zaterdagmiddag.
via http://goo.gl/JuL9Xt