maandag 18 november 2013

D66 wil Groningse Kavelwinkel

GRONINGEN - In een heuse Kavelwinkel moeten Groningers met goede ideeën in de stad een plek kunnen vinden waar ze dat idee vorm kunnen geven. D66-raadslid Paul de Rook pleit voor een plek in de stad waar vraag en aanbod elkaar kunnen ontmoeten.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10670483.ece/D66-wil-Groningse-Kavelwinkel